selamat datang ke blog hanis nadiah/auntie nad , you follow me I follow you back , GOTCHA !

Friday, 23 September 2011

luahan hati

ouwh , macam nie rupanya reaksi kau tyme aku ada masalah.. ada tekanan jiwa
, jiwa kacau . aku ingat aku boleh luahkan perasaan aku nieyy kat kau  , tapi
apa yang aku nak semuanya tak dapat hanya kehampaan yang aku dapat .
time time macam nie aku perlukan pendamping. bagi kau lah pendamping aku ,
 tapi , kau dah berubah...dah tak macam dulu lagi .. baru aku teringat ..
kawan ketawa ramai sekali ,kawan menangis seorang diri . sekarang aku pegang
kata kata tu dalam diri aku .. sejak semalam hanya air mata yang mendampingi aku .
bukan lagi kau.. air mata hanya menemani aku saat suka dan duka .................
ketawa gembira bersama air mata ............

(maaf andai kau terasa)
~_~
story motty hanis nadiah

No comments:

Post a Comment